24.11.2012

A co mi tam...

      Dziennikarze mają swojego Pulitzera, filmowcy Oskary, sportowcy olimpijskie laury, muzycy Nagrodę Grammy, a blogerzy zabawili się w wyróżnienia " Liebster Blog", które mają być wyrazem uznania dla - nazwijmy to - "tworzenia" i dzielenia się owocami pracy umysłu, serca i rąk. I ja znalazłam się na liście wyróżnionych i postanowiłam Wam przy tej okazji polecić ciekawe - moim zdaniem - blogi.




 Tu krótki regulamin:
 "Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".  Nominowany/nominowana odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie  nominowany/nominowana tworzy swoich własnych 11 pytań i nominuje 11 osób do udziału w zabawie. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie oraz który został nominowany wcześniej. "

Tu pytania od Moniki Żyrafy, która mnie nominowała:

1. Bloguję, bo ...chcę się dzielić z innymi tym, co mnie cieszy i wzbogaca.
2. Lubię, gdy ...w domu panuje spokój.
3. Patrzę w przyszłość i ...jestem pełna nadziei, ale i ciut się lękam...
4. Zachwyca mnie człowiek, który ...nie poddaje się przeciwnościom losu.
5.W czasie wakacji ...kocham myśl,że nic nie muszę tylko mogę i chcę.
6. Złoszczę się, gdy ...nie zrobię tego,co zaplanowałam.
7. W książkach szukam ...życiowych podpowiedzi i przyjemności czytania.
8. Fascynuje mnie ...dziecięca kreatywność i niespożyta energia.
9. Moje dzieciństwo miało smak ...gumy Donald i chińskich gumek do mazania.
10. Moje dzieci są ... moją radością.
11. Gdy wygram w Lotto ... wybuduję dom i zamieszkam pod miastem, zajmę się głownie szyciem, ogródkiem, może nawet gotowaniem i będę jeździć na wakacje tak często, jak zechcę.

       Tu moje wyróżnione blogi:

1. Love's patient
2. Perypetie Mamy na trzy zmiany 
3. Matki hobbystki zapiski 
4. tylkospokojnie 
5. Moja Hiszpania 
6. Drobiazgi domowe 
7. Kolorowe dzieciństwo
8. Koralowa Mama 
9. Mamą i żoną być
10. Półeczka z niebieskimi migdałami
11. piegowate myśli moje 

      Tu moje pytania:

1. Retro czy modern...
2. Film czy książka...
3. Pióro czy długopis...
4. Biała czy czarna...
5. Góry czy morze...
6. Namiot czy hotel...
7. Ranny ptaszek czy sowa...
8. Pies czy kot...
9. Rower czy auto...
10.Wielkanoc czy Boże Narodzenie...
11. Lato czy zima...

Dorośli jak dzieci - też lubią się bawić. A zatem życzę udanej zabawy :)

 
     

1 komentarz:

  1. Witaj.

    Bardzo dziękuję za wyróżnienie :)
    Pod większością odpowiedzi, które udzieliłaś, mogłabym się sama podpisać :)

    Pozdrawiam serdecznie

    Ada

    OdpowiedzUsuń